.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو مجلس خبرگان رهبری:مشکل بیکاری فرزندان شاهد مازندران پیگیری شود

عضو مجلس خبرگان رهبری‌ گفت: مشکل بیکاری فرزندان شاهد مازندران باید پیگیری شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهشهر، آیت‌الله سید صابر جباری در همایش بزرگ پدران آسمانی بهشهر اظهار کرد: قدرت بالنده ایران اسلامی به برکت شهدا و خانواده های شهدا است و باید قدردان همیشگی آنان باشیم.

وی افزود: شهدا قدرت اسلام و فخر ایران شدند و ایران را قدرت بالنده در منطقه و جهان کردند. رفتن به جبهه و خط مقدم و دل دشمن نیازمند ایثار و گذشت است که شهدا با ایثار جان خود، استقلال همه جانبه را برای مملکت ما به ارمغان آوردند.

امام جمعه بهشهر یادآور شد: شهدا فرزندان فقاهت اسلام و امام زمان(عج) بودند و فرزندان شهدا نیز متبرک به دین هستند و باید در جامعه مورد توجه بوده و در جهت رفاه حالشان تلاش شود.

جباری گفت: باید همه ما به این باور برسیم که هرچه داریم از شهدا و خانواده های شهدا است و اگر شهدا نبودند دین و اسلام و زندگی نبود و فلاکت و بدبختی نصیب حالمان می شد.

وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران و بسیجیان برای رفاه حال ما و استقلال جامعه به جبهه رفتند و به شهادت رسیدند و جانباز شده و یا اسیر شدند و اگر در این وضعیت فرزندانشان بیکار باشند صدمه خواهیم خورد، افزود: امیدواریم مسئولان درجهت ایجاد اشتغال برای فرزندان شاهد و ایثارگر تلاش کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدا و ایثارگران با تمام وجود در خدمت انقلاب و نظام بوده و به عنوان چهره های برجسته انقلاب هستند و نوکری برای خانواده شهدا افتخار بزرگ ما است تا فرزندان شاهد قهرمانان آینده کشور شوند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.